Verzoekblog - Reisverslag uit Voskresenki, Rusland van larissabackpackt - WaarBenJij.nu Verzoekblog - Reisverslag uit Voskresenki, Rusland van larissabackpackt - WaarBenJij.nu

Verzoekblog

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2015 | Rusland, Voskresenki

Eigenlijk wilde ik geen blog schrijven. Cliché, passé, je kent het wel. Daarnaast ben ik ook secretaris geweest van mijn dispuut en stukjes schrijven was nou niet bepaald mijn sterkste kant, zeg maar. Maar vooruit, op aandringen van papa, mama, de vriendelijke meneer in het vliegtuig en een overstap van 14 uur op het favoriete stekje van Edward Snowden, doe ik toch een poging. Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja it is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Voskresenki

Actief sinds 20 Juli 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1344

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: