19 juli, 23:03, Schiphol - Reisverslag uit Voskresenki, Rusland van larissabackpackt - WaarBenJij.nu 19 juli, 23:03, Schiphol - Reisverslag uit Voskresenki, Rusland van larissabackpackt - WaarBenJij.nu

19 juli, 23:03, Schiphol

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2015 | Rusland, Voskresenki

Na twee weken in de watten te zijn gelegd vraag ik me bijna af of ik zelf nog wel weet wanneer ik moet eten, drinken en plassen. Ma lijkt overtuigd te zijn van niet. Voor ik het weet sta ik tegenover tweeënhalf paar (pa doet een poging om stoer te blijven) betraande ogen. Na veel knuffels stap, of eigenlijk struikel ik de roltrap op. Ze kunnen gelukkig weer (uit)lachen. Uit het zicht beginnen mijn eigen ogen te prikken en ik probeer dit te verbergen door met stoere passen richting de douane te lopen. De meneer van de douane prikt er dwars doorheen en probeert me aan het lachen te maken: EEN, TWEE, EEN, TWEE, waar kom jij vandaan? Het lukt hem nog ook. Helemaal als ik me realiseer dat ik er waarschijnlijk als een gehaaste, blauwe (ja ook m'n daypack is fel blauw) mini schildpad uitzie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Voskresenki

Actief sinds 20 Juli 2015
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 1346

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: